EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В МАЛИХ МІСТАХ, ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРШОЧЕРГОВИХ ЗАВДАНЬ В ЦІЙ СФЕРІ
Т. Г. Васильців, О. І. Іляш

Назад

УДК: 332.14

Т. Г. Васильців, О. І. Іляш

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В МАЛИХ МІСТАХ, ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРШОЧЕРГОВИХ ЗАВДАНЬ В ЦІЙ СФЕРІ

Анотація

Розвиток малого бізнесу в малих містах є значним резервом подальшого розвитку підприємництва в Україні та наближення його показників до рівня розвинених держав. Виходячи з актуальності і своєчасності розвитку малого бізнесу в малих містах є доцільною розробка вітчизняної стратегії розвитку малого бізнесу в малих містах із урахуванням світового досвіду.

Development of small business in small cities is considerable reserve of subsequent development of enterprise in Ukraine and approaching of his indexes to the level of the developed states. Coming from actuality and timeliness a domestic strategy of small business in small cities development seems expedient.

№ 6 2008, стор. 28 - 31

Кількість переглядів: 726

Відомості про авторів

Т. Г. Васильців

к. е. н., зав. відділом, Регіональний філіал Національного інституту стратегічних досліджень у м. Львові


О. І. Іляш

к. е. н., доцент кафедри економіки підприємства, Львівська комерційна академія

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.