ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Н. М. Соломянюк
УДК: 339.138
Н. М. Соломянюк
ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Анотація
У статті розглянуто категорійний апарат поняття "трейд-маркетинг". Досліджено модель трейд-маркетингового планування, яка дозволяє спланувати і оцінити показники майбутніх періодів діяльності підприємства у відповідності із заходами маркетингового комплексу та трейд-маркетингу. Проаналізовано трейд-маркетинг як незалежний напрям сукупних заходів/інструментів, які впливають на базові елементи господарської діяльності підприємства виробництво — споживач — канали розподілу. Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві.
N. Solomianiuk
TRADE-MARKETING AS CONSTITUENT OF THE MARKETING PLANNING
Summary
The category apparatus of concept "trade-marketing" is considered in the article. The model of the trade-marketing planning is investigational. It allows to plan and estimate the indexes of future periods the activity of enterprise in accordance with the measures of marketing complex and trade-marketing. Trade-marketing is analysed as independent direction of the combined measures/ instruments, that influence on the base elements of economic activity the enterprise a production — consumer — channels of distribution. Tasks that can decide on an enterprise as a result effectively plan measures of trade-marketing are investigational. Advantages and lacks of the use of trade-marketing are analysed on enterprise.
№ 11 2013, стор. 55 - 58
Кількість переглядів: 1089