EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Н. М. Соломянюк

Назад

УДК: 339.138

Н. М. Соломянюк

ТРЕЙД-МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ

Анотація

У статті розглянуто категорійний апарат поняття "трейд-маркетинг". Досліджено модель трейд-маркетингового планування, яка дозволяє спланувати і оцінити показники майбутніх періодів діяльності підприємства у відповідності із заходами маркетингового комплексу та трейд-маркетингу. Проаналізовано трейд-маркетинг як незалежний напрям сукупних заходів/інструментів, які впливають на базові елементи господарської діяльності підприємства виробництво — споживач — канали розподілу. Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві.

N. Solomianiuk

TRADE-MARKETING AS CONSTITUENT OF THE MARKETING PLANNING

Summary

The category apparatus of concept "trade-marketing" is considered in the article. The model of the trade-marketing planning is investigational. It allows to plan and estimate the indexes of future periods the activity of enterprise in accordance with the measures of marketing complex and trade-marketing. Trade-marketing is analysed as independent direction of the combined measures/ instruments, that influence on the base elements of economic activity the enterprise a production — consumer — channels of distribution. Tasks that can decide on an enterprise as a result effectively plan measures of trade-marketing are investigational. Advantages and lacks of the use of trade-marketing are analysed on enterprise.

№ 11 2013, стор. 55 - 58

Кількість переглядів: 1109

Відомості про авторів

Н. М. Соломянюк

к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій

N. Solomianiuk

Associate Professor, National University of Food Technology

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.