EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ: СВІТ ТА УКРАЇНА
О. В. Смолянюк

Назад

УДК: 334.375

О. В. Смолянюк

МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ: СВІТ ТА УКРАЇНА

Анотація

У статті розглянуто особливості формування глобальної системи соціальних мереж. Названо лідерів цього процесу та причини їхнього фінансового успіху. Вказані види економічної діяльності, що є успішними в контексті використання соціально-мережевих комунікацій.

O. Smolyanyuk

MARKETING CONSTITUENT OF SOCIAL NETWORKS: WORLD AND UKRAINE

Summary

The features of forming of the global system of social networks are considered in the article. The leaders of this process and reason of their financial success are adopted. Indicated types of economic activity, which are successful in the context of the use of socialnetwork communications.

№ 8 2013, стор. 112 - 117

Кількість переглядів: 587

Відомості про авторів

О. В. Смолянюк

аспірант, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

O. Smolyanyuk

graduate student of the Kiev national economic university the name of Vadym Getman

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.