УДК: 378
І. М. Грищенко, Т. М. Власюк, Д. А. Макатьора
ОЦІНКА ІМІДЖЕВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА" У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Анотація
У статті розкрито поняття "іміджевої привабливості" спеціальностей вищих навчальних закладів. Розроблено методику оцінки іміджевої привабливості спеціальностей (напрямів підготовки) вищих навчальних закладів з урахуванням коефіцієнтів вагомості показників. Оцінено рівень іміджевої привабливості вищих навчальних закладів за спеціальністю "Економіка підприємства".
I. M. Grishchenko, T. N. Vlasyuk, D. A. Makatyora
EVALUATION OF IMAGE APPEAL OF "ECONOMICS" SPECIALTY IN HIGHER EDUCATION
Summary
The article explores the concept of specialties "image appeal" of institutes of higher education. It proposes an evaluation methodology of specialties image appeal (fields of study) of universities taking into account the factors of weight indices. This article appraises the level of image appeal in "Economics" in higher education.
№ 5 2013, стор. 32 - 36
Кількість переглядів: 889