EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ: ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
О. В. Смолянюк

Назад

УДК: 004.738.5:339.138

О. В. Смолянюк

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ: ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Анотація

У статті розглянуто сутність соціальних мереж, особливості побудови маркетингових комунікацій з їх використанням, переваги соціальних мереж перед традиційними комунікативними системами, перспективи розвитку соціальних мереж.

№ 3 2013, стор. 91 - 93

Кількість переглядів: 692

Відомості про авторів

О. В. Смолянюк

аспірант, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.