EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПОНЯТТЯ "ЗБУТ" В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Д. В. Дубівка

Назад

УДК: 339.187

Д. В. Дубівка

ПОНЯТТЯ "ЗБУТ" В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Анотація

Статтю присвячено дослідженню поняття "збут" як одного з найважливіших компонентів у діяльності підприємства. У статті запропоновано розрізняти між собою поняття "збут", "реалізація" та "продаж", а також запропоновані для них відповідні визначення. Розглянуто взаємозв´язок збутової діяльності з іншими складовими підприємства. На основі аналізу ролі збуту в системі управління підприємства запропоновано визначення сутності поняття ринок як збутової діяльності всіх суб´єктів економічної діяльності.

The article deals with the investigation of the notion "distribution" as one of the essential components in the activity of an enterprise. The article suggests differentiating the notions of "distribution", "realization", and "sales", and attempts to give them proper definitions. The article also surveys the organization of distribution with other constituents of an enterprise. Relying on the analysis of distribution in the system of enterprise management, the article presents the definition of the notion "market" as distribution activity of all participants of economic activity.

№ 2 2013, стор. 93 - 96

Кількість переглядів: 127

Відомості про авторів

Д. В. Дубівка

аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.