EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВПЛИВ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА СУПЕРМАРКЕТІВ НА ІМПУЛЬСИВНІ ПОКУПКИ СПОЖИВАЧІВ
О. І. Трохимець

Назад

УДК: 339.13

О. І. Трохимець

ВПЛИВ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА СУПЕРМАРКЕТІВ НА ІМПУЛЬСИВНІ ПОКУПКИ СПОЖИВАЧІВ

Анотація

У статті розглянуто вплив внутрішнього середовища супермаркетів на здійснення імпульсивних покупок споживачами. Проаналізовано фактори, які спонукають до покупок за імпульсом.

The influence of the supermarkets internal environment on impulse buying is considered in the article. The factors that lead to impulse buying are analysed.

№ 2 2013, стор. 33 - 34

Кількість переглядів: 614

Відомості про авторів

О. І. Трохимець

к. е. н., доцент кафедри маркетингу та міжнародної економіки, Класичний приватний університет, м. Запоріжжя

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.