EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СПОЖИВЧОГО РИНКУ В УМОВАХ ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ
А. В. Іващенко

Назад

УДК: 330.567.4

А. В. Іващенко

ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СПОЖИВЧОГО РИНКУ В УМОВАХ ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ

Анотація

Стаття присвячена теоретичним та науково-методичним аспектам збуту та розподілу споживчих товарів на підприємствах різних форм власності, особливу увагу приділено проблемі функціонування основних каналів розподілу товарів. Визначено переваги та слабкі сторони їх діяльності. На основі даного аналізу зроблений висновок про те, що зміна форми власності та рівень доходів населення є основними факторами, які впливають на розвиток системи збуту товарів в умовах перехідного періоду.

This article is devoted to substantiation of theoretical and scientific and methodical foundations of management of sale and promotion of goods at the commonding market. The analysis of role and importance of management of sale, the organized and economic structure of forming of a system for management and promotion of goods at the commodity market takes place in this article. The analysis of practice, formation and development of system of management of sale was made in this scientific work. The analysis of basic tendencies and problems of fobming and functioning of system of management of sale at both foreign and native enterprises was made here too.

№ 7 2008, стор. 34 - 36

Кількість переглядів: 1126

Відомості про авторів

А. В. Іващенко

аспірант, Академія муніципального управління, м. Київ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.