EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ХОЛІСТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ: ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ І ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ
Є. С. Супрунова

Назад

УДК: 338.487:659.1

Є. С. Супрунова

ХОЛІСТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ: ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ І ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ

Анотація

У статті представлено результати досліджень передумов формування холістичного маркетингу у підприємствах готельного господарства. Викладено методологічні основи сутності холістичного маркетингу. Запропоновано ключові визначення структурних елементів холістичного маркетингу у підприємствах готельного господарства.

The article presents results of studies on the prerequisites for the formation of the holistic marketing in the enterprises of the hotel industry. Set out the methodological basis for determining the essence of the holistic marketing. Proposed key definitions of structural elements of holistic marketing in the enterprises of the hotel industry.

№ 9 2012, стор. 72 - 74

Кількість переглядів: 826

Відомості про авторів

Є. С. Супрунова

аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.