EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ ІМК ПРИ ПЛАНУВАННІ В МАРКЕТИНГУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ "ЛІКТРАВИ")
Н. М. Соломянюк

Назад

УДК: 339.138

Н. М. Соломянюк

ФОРМУВАННЯ ІМК ПРИ ПЛАНУВАННІ В МАРКЕТИНГУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ "ЛІКТРАВИ")

Анотація

У статті розглянуто методичні підходи щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій при розробці комунікаційної складової плану маркетингу. Обгрунтовано роль та місце заходів ІМК у ланцюзі створення цінності для споживача; систематизовано ознаки інтегрованих маркетингових комунікацій; проаналізовано систему показників оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій.

In the article is considered the methodological approaches to the development of integrated marketing communications in for communication constituent of marketing plan.
Substantiates the role and place of events in the chain of value creation for consumers, systematized signs of integrated marketing communications, analysis of system performance evaluation of integrated marketing communications.

№ 8 2012, стор. 48 - 50

Кількість переглядів: 810

Відомості про авторів

Н. М. Соломянюк

к. е. н., доцент

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.