EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПОНЯТТЯ "РЕПУТАЦІЯ" У ЗАРУБІЖНИХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Т. В. Федорів

Назад

УДК: 35.077.9

Т. В. Федорів

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПОНЯТТЯ "РЕПУТАЦІЯ" У ЗАРУБІЖНИХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Анотація

У статті проаналізовано основні підходи зарубіжних науковців до визначення поняття "репутація" та стратегічного репутаційного менеджменту. Простежено, наскільки ефективними може бути внесок у формування репутації органів державної влади традиційних академічних підходів до репутаційного менеджменту та практики.

The paper proposes the framework of foreign academic approaches on reputation and strategic reputation management. Also traced the efficiency of contribution of the main reputation concepts for public authorities reputation management.

№ 7 2012, стор. 92 - 95

Кількість переглядів: 447

Відомості про авторів

Т. В. Федорів

к. філол. наук, докторант кафедри державного управління і менеджменту Національна академія державного управління при Президентові України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.