EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ — TARGET-COSTING НА МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Т. І. Адирова

Назад

УДК: 334.02

Т. І. Адирова

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ — TARGET-COSTING НА МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Анотація

Розглянуто сутність впровадження концепції стратегічного формування цільової собівартості продукції, цільової ціни товару і цільового прибутку підприємства та перспективи й актуальність запровадження системи управління витратами — target-costing у практиці вітчизняних машинобудівних підприємств.

The essence of introducing the concept of strategic formation of the target product cost, product target price and target profit and prospects, and the relevance of the introduction of cost management — target-costing practices in the domestic manufacture of machinery.

№ 7 2012, стор. 82 - 84

Кількість переглядів: 839

Відомості про авторів

Т. І. Адирова

асистент кафедри менеджменту, Одеський національній політехнічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.