EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУВАННЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СФЕРИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ю. Б. Молочник, Н. О. Шпак

Назад

УДК: 658.5:334.78

Ю. Б. Молочник, Н. О. Шпак

ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУВАННЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СФЕРИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

Розроблено послідовність активізації діяльності працівників. Досліджено фактори активізації діяльності працівників комунікаційної сфери промислових підприємств та їх особливості. З метою обрання факторів, що чинять найвагоміший вплив на активізацію діяльності працівників, побудовано багатофакторну регресійну модель.

In the article is created the sequence of activation employees’ activity. Also is investigated the factors of activation employees activity in communication sphere of industry. Having the aim to choose factors, that makes the most valuable influence on activation, is constructed multifactor regression model.

№ 7 2012, стор. 70 - 73

Кількість переглядів: 469

Відомості про авторів

Ю. Б. Молочник

аспірант, Національний університет "Львівська політехніка"


Н. О. Шпак

д. е. н., доцент кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.