EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
В. С. Сімонова

Назад

УДК: 339.37

В. С. Сімонова

РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ

Анотація

Виявлено вигоди від поліпшень усередині підприємства, які виконуються при розробці й впровадженні сучасної системи управління якістю. Вони полягають у підвищенні задоволеності клієнтів, якістю готової продукції, конкурентоспроможності підприємств. Як наслідок, зростає рівень довіри до торговельного підприємства.

The benefits of improvements within the enterprise that are performed during the development and implementation of modern quality management system are found out. Their aim is an increase of customer satisfaction, quality of finished products, and the competitiveness of enterprises. As a consequence the degree of confidence in the commercial enterprise rises.

№ 6 2012, стор. 54 - 56

Кількість переглядів: 254

Відомості про авторів

В. С. Сімонова

к. е. н., доцент, докторант, Інститут регіональних досліджень НАН України

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.