EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
О. О. Масляєва

Назад

УДК: 338. 26: 621

О. О. Масляєва

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

Відповідно до запропонованих концептуальних положень управління конкурентними перевагами у статті конкретизована технологія управління конкурентоспроможністю молокопереробних підприємств. З урахуванням опрацьованої системи конкурентних цілей підприємству запропоновано вибір стратегій формування конкурентних переваг: стратегію контролю над витратами, стратегію диференціації або стратегію фокусування.

In accordance with the offered conceptual positions of management competitive edges the specified technology of management of enterprises a competitiveness. Taking into account the worked out system of competition aims an enterprise the choice of strategies of forming of competitive edges is offered: control strategy above charges, strategy of differentiation or focusing strategy.

№ 5 2012, стор. 101 - 103

Кількість переглядів: 746

Відомості про авторів

О. О. Масляєва

асистент, Дніпропетровський державний аграрний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.