EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ: НЕОБХІДНІСТЬ РОЗРОБКИ НОВОЇ ПАРАДИГМИ
О. О. Єранкін

Назад

УДК: 338.43.01 (477)

О. О. Єранкін

ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ: НЕОБХІДНІСТЬ РОЗРОБКИ НОВОЇ ПАРАДИГМИ

Анотація

Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу. Вказано на проблеми сучасного маркетингу та об"єктивні причини, що їх породжують.

An article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution. It is indicated on problems of the modern marketing and objective reasons that continue them.

№ 8 2008, стор. 30 - 33

Кількість переглядів: 560

Відомості про авторів

О. О. Єранкін

к. е. н., доцент, докторант кафедри економіки агропромислових формувань, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.