EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАШИНОБУДУВАННЯ
О. Ю. Могилевська

Назад

УДК: 338.22.021.4

О. Ю. Могилевська

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАШИНОБУДУВАННЯ

Анотація

У статті розкриваються особливості формування системи маркетингового управління на підприємствах машинобудування. Обгрунтовано необхідність підприємств у проектуванні організаційної і виробничої структур, які повинні дотримуватися вимог системного і комплексного підходів, принципів організованості системи менеджменту.

The article deals with the peculiarities of forming of the marketing management system at enterprises of engineer. The necessity of enterprises in the planning of organizational and productive structures that must adhere to the requirements system is grounded.

№ 3 2012, стор. 83 - 85

Кількість переглядів: 766

Відомості про авторів

О. Ю. Могилевська

доцент кафедри економіки та менеджменту, Міжнародний університет, м. Київ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.