EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ КРАЇНИ
О. В. Антонюк

Назад

УДК: 339.97:17.022.1(477)

О. В. Антонюк

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ КРАЇНИ

Анотація

У статті розглянуто методи та підходи щодо оцінки ефективності стратегічного управління, визначено, яким чином розглянуті методи можуть бути використані в умовах національного брендингу, а також запропоновано власні показники щодо оцінки ефективності стратегії просування бренда країни.

The paper presents methods and approaches to evaluating the effectiveness of strategic management, defines, how considered methods can be used in a national branding, and suggests peculiar indicators to evaluate the effectiveness of brand promotion strategy of the country.

№ 1 2012, стор. 65 - 67

Кількість переглядів: 146

Відомості про авторів

О. В. Антонюк

аспірант, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.