EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ МЕТАЛУРГІЙНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Т. В. Мордвінцева

Назад

УДК: 658.8:364

Т. В. Мордвінцева

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ МЕТАЛУРГІЙНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Анотація

Визначено роль та функції маркетингу у формуванні стратегії управління металургійними підприємствами. Розроблено схему процесу управління маркетингом на металургійному підприємстві. Визначені засади ефективного застосування маркетингу в стратегічному управлінні металургійними підприємствами.

A role and marketing functions in forming of strategy of management by metallurgical enterprises is certain. The chart of process of management by marketing is developed on a metallurgical enterprise. Certain principles of effective application of marketing in the strategic management by metallurgical enterprises.

№ 9 2008, стор. 55 - 58

Кількість переглядів: 107

Відомості про авторів

Т. В. Мордвінцева

здобувач, Запорізький національний технічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.