EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ
А. В. Магалецький

Назад

УДК: 640.41:339.138

А. В. Магалецький

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ

Анотація

У статті досліджуються різноманітні підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення поняття "маркетингова політика", запропоновано узагальнену дефініцію.

Various approaches to determination of concept "marketing policy" of domestic and foreign scientists are explored in the article, generalized definition is offered.

№ 9 2008, стор. 53 - 54

Кількість переглядів: 770

Відомості про авторів

А. В. Магалецький

аспірант, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.