EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ
М. О. Базь

Назад

УДК: 303.094.5: 339.137: 001.895

М. О. Базь

ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ

Анотація

У статті запропоновано нові класифікаційні критерії щодо систематизації підходів до оцінювання конкурентоспроможності інноваційних продуктів та відображено їх зв’язок із відповідними методами оцінювання. Результати дослідження надають змогу обрати релевантний підхід або систему підходів і відповідних методів оцінювання. Отримана адаптивна оцінка конкурентоспроможності інноваційного продукту є базою для прийняття зважених управлінських рішень щодо впровадження інноваційного продукту на ринок.

The paper proposed new classification criteria for systematic approaches to evaluating the competitiveness of innovative products and presented them in touch with appropriate methods of assessment. The results provide the ability to choose relevant approach or system approaches and appropriate methods of assessment. The resulting adaptive evaluation of the competitiveness of innovative product is a base to make reasoned management decisions on the introduction of innovative products to market.

№ 9 2011, стор. 66 - 69

Кількість переглядів: 418

Відомості про авторів

М. О. Базь

аспірант, Національний технічний університет України "КПІ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.