EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СУЧАСНИЙ СТАН СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДА ДЕРЖАВИ В УКРАЇНІ
О. В. Антонюк

Назад

УДК: 339.97:17.022.1(477)

О. В. Антонюк

СУЧАСНИЙ СТАН СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДА ДЕРЖАВИ В УКРАЇНІ

Анотація

У статті розглянуто сучасну іміджеву політику в Україні, визначено переваги та недоліки державної політики у сфері стратегії просування бренда країни та охарактеризовано приватні ініціативи з даного питання.

The paper presents present image policy in Ukraine, advantages and disadvantages of governmental policy in state brand promotion strategy were defined and private initiatives within this question were characterized.

№ 8 2011, стор. 64 - 67

Кількість переглядів: 223

Відомості про авторів

О. В. Антонюк

аспірант, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.