EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРСОНАЛІ НА ОСНОВІ ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ
Л. В. Пащук

Назад

УДК: 331.108:334.716

Л. В. Пащук

ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРСОНАЛІ НА ОСНОВІ ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ

Анотація

У статті розглянуто теоретичні підходи та надані практичні рекомендації стосовно визначення потреби в персоналі в рамках маркетингового планування і маркетингової діяльності. Визначено основні вимоги до персоналу та відповідальні підрозділи компанії на всіх етапах маркетингової діяльності.

In the article theoretical approaches were considered and practical recommendations were developed regarding definition the need in personnel during the process of marketing planning and marketing activity. The major requirements to the personnel and responsible departments of the company were determined at all stages of the marketing activity.

№ 8 2011, стор. 37 - 39

Кількість переглядів: 223

Відомості про авторів

Л. В. Пащук

к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Міжнародний інститут бізнесу

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.