EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ КОМЕРЦІЙНИМИ БАНКАМИ УКРАЇНИ
О. В. Профатило, Л. І. Кирилова

Назад

УДК: 336.71

О. В. Профатило, Л. І. Кирилова

СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ КОМЕРЦІЙНИМИ БАНКАМИ УКРАЇНИ

Анотація

У статті розглянуті підходи ідентифікації понять "банківська послуга", "банківський продукт". Згруповані напрями дослідження цього питання сучасною наукою. Доведено значення правильності застосування банком маркетингового категоріального апарату.

№ 8 2011, стор. 29 - 32

Кількість переглядів: 751

Відомості про авторів

О. В. Профатило

к. е. н., Класичний приватний університет, м. Запоріжжя


Л. І. Кирилова

к. е. н., Класичний приватний університет, м. Запоріжжя

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.