EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

НОВІ ГОРИЗОНТИ МАРКЕТИНГУ: НАПРЯМИ РОЗВИТКУ НОВОЇ ПАРАДИГМИ
О. О. Єранкін

Назад

УДК: 338.43.01 (477)

О. О. Єранкін

НОВІ ГОРИЗОНТИ МАРКЕТИНГУ: НАПРЯМИ РОЗВИТКУ НОВОЇ ПАРАДИГМИ

Анотація

Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу, в результаті чого запропонована нова його парадигма. Визначені принципові напрями, за якими буде розвиватися нова парадигма маркетингу.

An article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution, as a result is offered new its paradigm. The principle directions are defined that new paradigm of the marketing will develop.

№ 9 2008, стор. 14 - 16

Кількість переглядів: 175

Відомості про авторів

О. О. Єранкін

к. е. н., доцент, докторант кафедри економіки агропромислових формувань, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.