EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
І. О. Пшенишнюк

Назад

УДК: 339.13

І. О. Пшенишнюк

КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ

Анотація

Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття.

Management of marketing consider as practical realisation carefully thought over integrated policy of the enterprise in the market. Here joins: the organisation, the analysis, planning, conducting the actions directed on achievement of a specific goal of the enterprise on the market. The control in this process will play the important role. To this problem the devoted article.

№ 7 2011, стор. 67 - 69

Кількість переглядів: 206

Відомості про авторів

І. О. Пшенишнюк

проректор, Український фінансово-економічний інститут

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.