EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИМІР РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОГО СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
К. В. Войтович

Назад

УДК: 339.138:368

К. В. Войтович

ВИМІР РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОГО СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти побудови соціально орієнтованого страхового маркетингу в межах страхової компанії запропоновано модель виміру рентабельності від його впровадження. Наведено практичний приклад вирішення поставленої задачі.

The article deals with the theoretical and practical aspects of construction of the socialoriented insurance marketing inside of insurance company. It has been offered the model of measuring of profitability from his introduction and has been resulted the practical example of decision of this task.

№ 7 2011, стор. 52 - 58

Кількість переглядів: 867

Відомості про авторів

К. В. Войтович

аспірантка кафедри банківської справи, Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.