EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОЦІНКА МЕЗОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ПРИ МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ РИНКУ
І. О. Пшенишнюк

Назад

УДК: 339.13

І. О. Пшенишнюк

ОЦІНКА МЕЗОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ПРИ МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ РИНКУ

Анотація

Стаття присвячена оцінці мезосередовища підприємства при маркетинговому дослідженні ринку. В ній розглянуті проблеми визначення характеристик ринку, дослідження товару та його властивостей, реалізації продукції підприємства, критеріїв визначення сегментів ринку.

Article is devoted an estimation of mesoenvironment of the enterprise at marketing research of the market. In it the considered problems of definition of characteristics of the market, research of the goods and its properties, realisations of production of the enterprise, criteria of definition of segments of the market.

№ 6 2011, стор. 57 - 58

Кількість переглядів: 824

Відомості про авторів

І. О. Пшенишнюк

проректор, Український фінансово-економічний інститут

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.