EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У ВИРІШЕННІ АКТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ
Анар Рза Алі оглы

Назад

УДК: 330.131.5

Анар Рза Алі оглы

РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У ВИРІШЕННІ АКТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ

Анотація

У статті викладаються основні напрями рекламної діяльності задля вирішення соціальних проблем суспільства. Формулюються поради й рекомендації для застосування соціальної реклами у вирішенні соціальних проблем і одержання ефективних результатів. Запропоновано ряд організаційно-управлінських заходів, зокрема впровадження комплексних соціальних програм, що передбачають фінансування соціальної реклами; активізацію всіх форм зворотного зв’язку між державою й суспільством; систематичне проведення конкурсів соціальної реклами; створення на національному рівні державних структур з питань соціальної реклами; централізацію керування мас-медійним виробництвом соціальної реклами.

In article the basic directions of advertising of activity in the field of the decision of social problems of a society are stated. Conclusions and recommendations to application of social advertising in the decision of social problems and receptions of effective results are formulated. A number of organizational-administrative actions is offered: introduction complex the social programs providing financing of social advertising; activization of all forms of a feedback between the state and a society; regular carrying out of competitions of social advertising; creation at national level of the state structures concerning social advertising; management centralisation medium manufacture of social advertising.

№ 5 2011, стор. 94 - 95

Кількість переглядів: 885

Відомості про авторів

Анар Рза Алі оглы

дисертант, Науково-дослідний і навчальний центр з праці й соціальних проблем Міністерства праці й соціального захисту населення Республіки Азербайджан

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.