EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК МЕТОД КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ
І. О. Пшенишнюк

Назад

УДК: 339.137

І. О. Пшенишнюк

ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК МЕТОД КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ

Анотація

У статті розглядається необхідність формування іміджу підприємства як методу конкурентної боротьби і розглядаються такі його поняття, як бренд, ділова репутація, товарний знак, торгова марка, брендинг та ін.

In article necessity of formation of image of the enterprise as method of competitive struggle is considered and its such concepts, as a brand, business reputation, a trade mark, the trade mark, брендинг and are considered.

№ 5 2011, стор. 19 - 21

Кількість переглядів: 969

Відомості про авторів

І. О. Пшенишнюк

проректор, Український фінансово-економічний інститут

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.