EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Л. В. Романова

Назад

УДК: 339.138

Л. В. Романова

ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Анотація

У статті розглянуто проблеми формування маркетингового менеджменту на промислових підприємствах. Обгрунтовано необхідність уточнення і доопрацювання теоретичних аспектів заходів стосовно маркетингового менеджменту, запропоновані методологічні і методичні підходи до його формування на промислових підприємствах.

Ihe article is devotet to the problem of dewelopment of marketing management on industrial enterprises. It also describes the necessity of specifications and futher improvement of theoratical approaches to understanding of marketing management as welll as provides methodological and methodical aproaches to the on industrial enterprises.

№ 5 2011, стор. 16 - 18

Кількість переглядів: 754

Відомості про авторів

Л. В. Романова

д. е. н, професор, професор кафедри маркетингу, ІМЕФІТ МАУП

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.