EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ, ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА РЕКЛАМИ БАНКІВСЬКИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ
Л. Г. Кльоба

Назад

УДК: 330.332: 336.717

Л. Г. Кльоба

ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ, ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА РЕКЛАМИ БАНКІВСЬКИХ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ

Анотація

Здійснено аналіз особливостей розробки, ціноутворення, реклами та продажу банківських інвестиційних продуктів. Особливий акцент зроблено на необхідності активізації розробки та продажу нових банківських інвестиційних продуктів в умовах поглиблення конкуренції.

The analysis of specific development, pricing, advertising and delivery to consumers and investment products. Particular emphasis on the need to accelerate development and delivery of new banking customers investment products under the deepening of competition.

№ 4 2011, стор. 20 - 23

Кількість переглядів: 802

Відомості про авторів

Л. Г. Кльоба

к. е. н., доцент кафедри фінансів, Національний університет "Львівська політехніка"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.