EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ
Л. М. Бук

Назад

УДК: 339.138

Л. М. Бук

РОЗВИТОК БРЕНДИНГУ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ

Анотація

Запропоновано комплексний підхід до аналізу розвитку брендингу на українському ринку. Розглянуто передумови, що зумовили інтерес виробників до брендингу. Охарактеризовано основні тенденції, що свідчать про розвиток брендингу. Виокремлено і проаналізовано сприятливі умови для формування брендів вітчизняними виробниками та окреслено існуючі проблеми у поширенні брендингу товарів вітчизняного виробництва.

An integrated approach to the analysis of branding on the Ukrainian market is presented. The preconditions that led to manufacturers’ interest in branding are considered. The basic trends that suggest the development of branding are characterized. The favorable conditions for domestic manufacturer’s brands are grouped and analyzed and the existent problems of domestic products brands development are outlined.

№ 3 2011, стор. 43 - 46

Кількість переглядів: 941

Відомості про авторів

Л. М. Бук

к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Львівська комерційна академія

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.