EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ CRM НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
Н. В. Бутенко

Назад

УДК: 338.3

Н. В. Бутенко

ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ CRM НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ

Анотація

У статті розглядаються теоретичні та методико-практичні підходи до впровадження концепції управління взаємовідносинами з клієнтами на промисловому ринку. Визначено складові інформаційного забезпечення CRM-систем на підприємстві.

Some theoretical, methodical and practical approaches as to introduction of conception of client relations management are considered at industrial market. The constituents of information support of CRM-systems are determined on an enterprise.

№ 3 2011, стор. 40 - 42

Кількість переглядів: 841

Відомості про авторів

Н. В. Бутенко

к. е. н., доцент, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.