EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
І. О. Ковшова, І. А. Гриджук

Назад

УДК: 339.13

І. О. Ковшова, І. А. Гриджук

ФОРМУВАННЯ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Анотація

У статті розглядаються підходи та пропозиції щодо вдосконалення процесу консолідації маркетингової інформації, зокрема покращення якості даних та методів їх отримання. Основним завданням статті, є дослідження організаційних підходів щодо відбору джерел інформації, методичних настанов складання вибірки даних та обрання оптимального інструментарію для їхнього системного аналізу.

In this article it is represented approaches and proposals for improving the process of consolidating marketing information, including improved data quality and methods of obtaining them. The main objective of the article is the study of organizational approaches to the selection of sources of information, teaching guidelines, compiling data and sample selection of their best tools for system analysis.

№ 2 2011, стор. 62 - 64

Кількість переглядів: 451

Відомості про авторів

І. О. Ковшова

к. е. н., Європейський університет


І. А. Гриджук

к. н. держ. упр., Державна академія житлово-комунального господарства

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.