EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МІСЦЕ СИСТЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Л. О. Чорна

Назад

УДК: 339.14

Л. О. Чорна

МІСЦЕ СИСТЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

У статті розглядаються питання дослідження каналів розповсюдження продукції для формування наукового обгрунтування оптимальності каналів реалізації. Автором систематизовані канали різних рівнів за характеристикою недоліків та переваг каналів реалізації товару.

In article results of research channels distribution of production for formation of scientific substantiation optimality channels of realization are presented. The author offers results of the analysis channels of different levels. Lacks and advantages of channels distribution of the goods are presented.

№ 1 2009, стор. 38 - 40

Кількість переглядів: 899

Відомості про авторів

Л. О. Чорна

д. е. н., професор, завідувач кафедри менеджменту та адміністрування, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.