EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН З ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Л. В. Сердечна

Назад

УДК: 351824

Л. В. Сердечна

ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН З ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Анотація

Зроблено аналіз особливостей державного регулювання розповсюдження рекламної інформації в європейських країнах. Запропоновано основні напрями удосконалення державного регулювання інформаційної діяльності в Україні.

The analysis of specificity of Public Administration іn the circulation of the advertising information in the European countries has been done. The basic directions of the improving in Public Administration of the information activity in Ukraine have been designated.

№ 12 2010, стор. 97 - 99

Кількість переглядів: 97

Відомості про авторів

Л. В. Сердечна

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри маркетингу ДДУУ, м. Донецьк

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.