EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ ВЕКТОРНОЇ ТЕОРІЇ ОБ’ЄДНАНОГО МАРКЕТИНГУ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ
С. Є. Погодаєв

Назад

УДК: 658.8:629.5.083.5

С. Є. Погодаєв

ОСОБЛИВОСТІ ВЕКТОРНОЇ ТЕОРІЇ ОБ’ЄДНАНОГО МАРКЕТИНГУ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ

Анотація

Продовжено дослідження відкритого автором нового напряму маркетингу — маркетингу робіт. Вивчена взаємна залежність трьох видів маркетингу — товарів, робіт та послуг, запропоноване поняття об’єднаного маркетингу. Розглянуто особливі аспекти видів маркетингу, вперше запропоноване поняття маркетингового вектора та його проекцій на вісі маркетингової системи координат, формули для визначення положення маркетингового вектора в маркетинговому просторі. Висвітлено практичний сенс об’єднаного маркетингу та його значущість для фахівців з маркетингу.

№ 9 2010, стор. 53 - 55

Кількість переглядів: 777

Відомості про авторів

С. Є. Погодаєв

старший викладач кафедри менеджменту організацій, Інститут економіки та права

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.